четвъртък, 14 април 2016 г.

Комплект за Кръщене

За кръщенето на Марио, кръстницата ми поръча свещ, и кутийка за косичката, бурканче за мед, шишенце за олио, папка за кръщелното свидетелство. Всичко е изработено в бяло и синьо по желание на клиентката. Използвани са дантела, панделки.
Към комплекта могат да се добавят и други аксесоари.
Ако ви харесват и желаете такива или нещо подобно може да се свържете с мен на 
www.facebook.com/HandmadeByZlatinaIvanova2

или
www.facebook.com/accessories.tini4ka




Как да поръчам?
Може да поръчате като ми изпратите съобщение с това което сте си харесали. В него може да ми опишете артикула, поставите линк или снимка.
Също може да посетите и онлайн магазинчето ми : http://10fingers.bg/tini4ka/
Изпращам с куриерската фирма Еконт като ползвам 20% отстъпка от цената за доставка. Пратката може да бъде доставена до адрес или офис на куриерската фирма.
Необходими данни за доставката:
-Име , фамилия
-телефонен номер
-удобен за вас офис на Еконт или адрес ако пратката е до адрес
Ако имате допълнителни въпроси съм на ваше разположение.
Приятно пазаруване!

Няма коментари:

Публикуване на коментар